Re: NASK - panstwo w panstwie - a gdzie rynek?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 01:24:25 MET DST

Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl> wrote...
> Jasne. Skoro podajesz tyly, pozwole sobie wyrazic prosbe: chcialbym
sie
> dowiedziec, z kim mialem przyjemnosc...
[...]
Zapewniam Cie, ze w moich danych nie ma zupelnie nic
interesujacego. A juz z pewnoscia w kontekscie topic'u(ow)
z tej grupy. Nie mam zadnych zwiazkow personalnych,
rodzinnych, sluzbowych z omawianymi tu tematami.
Zas swoje personalia staram sie chronic, nauczony
przez 'starych, dobrych(?)' sciepowiczow.

Pozdrawiam,

Moi