Re: to SPAM, or not to SPAM - proba rekapitulacji

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 01:57:50 MET DST

Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl> wrote...
> A dlaczego akurat IE5? Wczesniejsze IE i NN tez maja taka opcje.
> Faktycznie, jest przydatna, jesli dobrze jest zrobiona strona...

Reklamowano to jako new feature w IE 5 (a moze w plug-ins M$).
Nigdy wczesniej o tym nie slyszalem. Znow, cholera, nie udalo
mi sie odkryc Ameryki.

> Skoro w USA jest probem ZNACZNIE bardziej nasilony, to dlaczego
dzien w
> dzien dostaje ~5 reklam na polskie konto ?!

Mowimy o SREDNIEJ statystycznej. Noworodek nie chla rocznie
5 l czystego spirytu. Wiec Ty, jako czlowiek duzo bardziej aktywny
na roznych I-netowych forach tez 'spijasz' SPAM nalezny np.
mojemu ksiegowemu, o ktorego koncie e-mail chyba nawet
admin zapomnial.

> No wlasnie. A jak nie bedziesz ze spamem, anonimowymi reklamami i
masowymi
> mejlami walczyl, to co roku liczba i czestotliwosc ich otrzymywania
bedzie
> sie zwiekszac.

Totez mowie, ze z metodycznym SPAMem nalezy walczyc,
uwazajac by nie wylac dziecka (dystrybucji info) z kapiela.

Pozdrawiam,

Moi