Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_bezspamu.cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 16:58:23 MET DST

Przemyslaw Popielarski napisal:
>Okey,
>Mam numer np. Medianetu, powiedzy 0205454.
>Mam numer TP-NET-u, 0202122.
>Lacze sie na ten pierwszy i place:
>1) oplata 0.26 zl dla operatora sieci telefonicznej, przez ktora sie
lacze
>2) oplata dla firmy Medianet, operatora serwera dostepowego,
> do ktorego sie lacze
>Lacze sie na ten drugi i place:
>1) oplata 0.26 zl dla operatora sieci telefonicznej, przez ktora sie
lacze
>2) oplata dla operatora serwera dostepowego, do ktorego sie lacze.
> [...]

Niezupelnie. Z Medianetem laczysz sie pod numer dostepowy, ktory
moze tak samo dobrze sluzyc do polaczen fonicznych, a o ile wiem,
na 0202122 nie mozna sobie pogadac. Czyli:

1) Medianet:
0,26 za polaczenie poprzez firme trzecia (czyli TPSA) do Medianetu +
oplata dla Medianetu

2) TPSA
0,26 za usluge dostepowa do Internetu

Wbijcie sobie do glow :) ze dostep do Internetu via TPSA nie jest
rozmowa lokalna, lecz usluga dostepowa taryfikowana wg taryfy
lokalnej.
Nieco to zmienia obraz, nieprawdaz?

NIe lubisz TPSA? Zazadaj od Medianetu, aby:
1) wynegocjowal nizsze oplaty za polaczenia kierowane do niego
2) wynegocjowal podzial zysku za polaczenia kierowane do niego
i skasowal abonament,
3) polozyl wlasna siec telekomunikacyjna.

Jezeli tego nie zrobi, to juz jego bol jako firmy i Twoj jako
klienta _Medianetu_. TPSA nie dziala charytatywnie. A miesem
warto rzucac, ale nie w kierunku TPSA, lecz w kierunku Sejmu,
ktory uchwalil taki chory system protekcjonistyczny. TPSA dziala
w tych warunkach racjonalnie, dojac klientow jak tylko moze
i _dopoki_ moze.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek