Re: IE5

Autor: Bartek qla Kulicki (martinez_at_bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 04:41:11 MET DST

tomek machała <estragon_at_warman.com.pl> wrote in message
> Probuje sobie zainstalowac internet explorer 5 z plytki z pisma. Nie
> wiem co microsoft wymyslil ale program zada miejsca na dysku c, choc ja
> chce instalowac na twardym d. a ja nie mam co skasowac z c. on jest maly
> i tam mam tylko windowsy. dlaczego IE5 nie chce slyszec ze na C nie mam
> miejsca a miejsce jest zarowno na D jak i E.
> co tu zrobic?
> tomek machala

czesc plikow musi zainstalowac sie w katalogu systemowym windows (ktory masz
zapewne na C) - taki folklor...

jezeli rzeczywiscie nie masz co skasowac z C (poszukaj - zawsze znajda sie
jakies smieci....)
i koniecznie chcesz miec IE5 - zmien wielkosc "patrycji" np. programem
Partition Magic 4 (lub >3.06)

--
bk - bartek/at/lords.com
% date me