IE5

Autor: tomek machała (estragon_at_warman.com.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 19:39:36 MET DST

Probuje sobie zainstalowac internet explorer 5 z plytki z pisma. Nie
wiem co microsoft wymyslil ale program zada miejsca na dysku c, choc ja
chce instalowac na twardym d. a ja nie mam co skasowac z c. on jest maly
i tam mam tylko windowsy. dlaczego IE5 nie chce slyszec ze na C nie mam
miejsca a miejsce jest zarowno na D jak i E.
co tu zrobic?
tomek machala