Re: ANNOUNCE: oficjalny mirror freshmeat.net

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 17:00:40 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> : Nie wiem na jakiej podstawie sugerujesz, ze do mirror'a w .de bedzie
> : lepszy, niz do mirror'a w .pl.
> Na podstawie wlasnych obserwacji[*], ktore sa nastepujace:
>
> 1. Czas powrotu pakietu z mirrora w .de jest circa dwa razy
> dluzszy niz z .pl
> 2. Straty do .de sa o 1/4 wieksze niz do .pl
> 3. Strona freshmeata z .de sciaga sie srednio piec razy szybciej
> niz z korwety
>
> Moze roznica wynika z wydajnosci serwera?

raczej watpie. korweta, to calkiem niezle monstrum.

na probe zrobilem mirrora w iceemie.
http://freshmeat.icm.edu.pl/

dostepny bezposrednio z nask i tpnet, chociaz to ostatnie tez cienko
lacze ICM-TPNET jest wciaz 3Mbps, TASK po upgradzie w poniedzialek
bedzie mial 4Mbps, wiec pewnie zbyt wiele to nie da (znaczy sie
ten mirror w warszawie).

zrobilem go glownie z powodow ambicjonalno-eksperymentalnych ;-)

--w