Re: off-topic (by³o: Callback)

Autor: dj.futszak (futszak/_at_/dione.ids.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 20:14:46 MET DST

On 20 Apr 1999 11:57:00 GMT, Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> wrote:

>U¿ywasz Intel Pentium czy Windows Calculator ? Przymiotników sobie
>oszczêdzê...

Do Internetu uzywam windows-ow miedzy innymi z tego powodu ze ten mi
dokladnie mierzy czas polaczenia dzieki czemu mieszcze sie spokojnie w
impulsach, a linix-a jeszcze na tyle nie opanowalem zeby cos takiego
robic :-(
Wiem, wiem, moja wina :-(

Odnosnie intela to akurat mam amd na pokladzie i byl to wybor
najbardziej celowy chociazby ze wzgledu na mozliwosc lekkiego
podkrecenia.

>I nie b±d¼ taki do przodu, ka¿dy mo¿e sprawdziæ jaki to by³ program
>(nag³ówek X-Newsreader). Twoja uwaga by³a nies³ychanie konstruktywna.

Alez drogi kolego ja najpierw sprawadzm co to za program a jak widze
ze microsoftu to rzucam uszczypliwe uwagi :-)

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.
jeszcze 25 dni