Re: Callback

Autor: dj.futszak (futszak/_at_/dione.ids.pl)
Data: Tue 20 Apr 1999 - 16:20:09 MET DST

On Tue, 20 Apr 1999 02:27:42 +0200, "Moi" <Moi_at_w.pl> wrote:

>Ta kopiarka postow nalezy raczej do administratora
>serwera newsowego tpnet-u.

Moze inaczej:
Serwer news-ow wywala error to niektore programy wysylaja post jeszcze
raz az do skutku.
Niektore programy bo na przyklad FreeAgent z ktorego korzystam wywala
mi blad i nie ma problemow z moimi postami.

Panie Wojtku, moze skoro sa z tym problemy byloby wskazane
zainstalowanie programu ktory by kasowal wszystkie kopie tego samego
listu z usenetu ???

>Posadzilem o to chlopakow z Redmond, ale netszkapiarze
>rowniez wyemitowali dosc duze naklady.
>
>A mowia, ze od przybytku glowa nie zaboli...

Co za duzo, to nie zdrowo...

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.