Re: news.tpnet.pl (Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???)

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 19:54:46 MET DST

Wojciech Malek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:

> OK, sam tego chciales ...
> INN byl uzywany dosc dawno (jeszcze zanim zaczalem pracowac w Tepsie). W
> tych czasach byl on strasznie upierdliwy administracji i malo stabilny
> (po szczegolowy opis bojow stoczonych z INN odsylam do Konrada Plicha).

Rzeczywiście niektóre wersje INNa były mało stabilne (np. werjsa 1.4)
wystarczyło mały telnetcik, parę zaklęć i zrzucał ładnego cora, teraz INN
jest bardzo stabilny - przynajmniej pod Linuxem (myślę, że nie tylko pod
Linuxem). Co do konfiguracji, to nie wydaję mi się ona dysyć uperdliwa, na
początku owszem, miałem drobne problemy ze zrozumieniem wsztstkich pól w
newsfeed.conf, ale po dokładnym przeczytaniu manualu problem znikł ;)

OK, z mojej strony koniec ;)

pozdrawiam i dzięki za wyjaśnienia ;)

--
                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_