A propos modemow

Autor: Szusty (szusty_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 00:25:32 MET DST

Moze mi tak ktos z szanownych grupowiczow wyjasni pewna kwestie:)
Mam Zoltrixa k56 flex z mozliwoscia upgradu do itu v90
i..
jako k56 flex negocjowal polaczenie z centrala tepsy 115.000 i faktycznie
transfer danych byl niewiarygodnie wrecz szybki:)
ale nastapila zmiana i tepsa zalozyla na centrali v90
upgradowalem firmware i..
zdziwienie .... modem sygnalizuje polaczenie z modemem v90 (czyli lacza sie
2 v90)
a transfer spadl na pysk i nie wstaje, system informuje o 33,600
przeinstalowalem firmware na poprzednie i znowu wszystko chodzi szybciej
O co chodzi ???
Obecnie jednak usilnie proboje tego v90, z plonna nadzieja na to ze bedzie
lepiej:))))

o slodka naiwnosci :))

pozdrawiam

6