ilu uzytkownikow internetu na swiecie i w Polsce?

Autor: Andrzej Paszkowski (andrzej.paszkowski_at_kielce.echo-inv.com.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 14:01:14 MET DST

Hej
Chyba trafilem na odpowiednia grupe?
Problem jest nastepujacy: poszukuje stron w Sieci, na ktorych moglbym
znalezc informacje o liczbie uzytkownikow (hostow) podlaczonych do
Internetu. Chodzi oczywiscie o jak najswiezsze informacje. Niezbedne mi sa
one do pracy dyplomowej. Mam nadzieje ze ktos z Was mnie poratuje...

Andrzej Paszkowski
Echo Investment S.A.
Studio Grafiki Komputerowej
Dzial Marketingu
Kielce, ul.Witosa 76
tel. (0-41) 36-35-207
www.echo-inv.com.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-internet-polip
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-internet-polip/