Re: Modem - Lepiej 33,6 niz 56

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_usa.net)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 13:48:50 MET DST

On Thu, 08 Apr 1999 12:55:59 GMT, marekm_at_polsl.gliwice.pl (Marek Matula)
wrote:

>Spirit to tez winmodem. Lepszy od Phantoma ale jednak winmodem...

Krótki ranking znanych mi modemów PCI Zoltrixa (inni producenci wykorzystują
te same chipsety, więc porównanie jest dość wyczerpujące)

Zoltrix FM-HSP56PCI a.k.a. PHANTOM 56k
- magistrala: PCI
- procesor: PCtel,
modem *tylko dla W9x*, CPU min. 586 166 MHz z 256 kB L2-cache przetwarzanie
danych sygnałowych (DSP), sterowanie modemem, wydawanie komend AT, obsługa
faksu, mikrofonu, funkcji głosowych, korekcji i kompresji danych wykonywana
jest programowo przez CPU. (HSP - Host Signal Processing)

Zoltrix FM-SFT56i a.k.a. COBRA 56k
- magistrala: PCI
- procesor: Rockwell HSF,
modem *tylko dla W9x*, CPU min. 586 z _MMX_ 133 MHz z 256 kB L2-cache;
przetwarzanie danych sygnałowych (DSP), sterowanie modemem, wydawanie komend
AT, obsługa faksu, mikrofonu, funkcji głosowych, korekcji i kompresji danych
wykonywana jest programowo przez CPU (instrukcje MMX procesora głównego
służą do przetwarzania danych sygnałowych w czasie transmisji modemowej [DSP
processing]).

Zoltrix FM-HCF56i a.k.a. SPIRIT 56K
- magistrala: PCI
- procesor: Rockwell HCF,
modem *tylko dla W9x*, CPU min. 586 133 MHz z 256 kB L2-cache;
_posiada własny procesor sygnałowy (DSP)_, jednakże sterowaniem modemem,

--
Pozdrowienia z Wroclawia - Remi "Virous" Schleicher
e-mail: r.schleicher_at_usa.net, http:// in progress |***/------|