Re: news.tpnet.pl (Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala

Autor: Wojciech Malek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 11:44:50 MET DST

Andrzej Bort wrote:

> Już od dawna pisałem, że news.tpnet zachowuje się niedeterministycznie.
> Tak samo od dawna zachęcam do stosowania innych niż news.tpnet.pl
> serwerów. Niestety, jest to bicie grochem o ścianę. Zrestą, nie mój to
> problem, by używać/nie używać news.tpnet.pl czy innych serwerów, a
> problem użytkowników. Z reguły lokalne serwery news działają dużo
> lepiej, a i z adminem można się dogadać w wielu więcej kwerstiach (i tu
> małe sprostowanie: nie, ja nie twierdzę, że Wojtek Małek jest tzw.
> adminem z 'betonu' -- może prawie jest na urlopie, delegacji czy czymś
> [...]
Moze tak, moze nie. Nikt z szanownego grona administratorow nie ma
problemu z tak duza liczba klientow na tak malej maszynie. Proces zakupu
nowego sprzetu niestety nie jest tak sprawny jak w prywatnej firmie, ale
mimo wszystko posuwa sie do przodu.
Co takiego mam odpisac na to, ze od jakiegos czasu znikaja posty? Nie
wyrabia sie i/o, nie wyrabia sie procesor(y). No i co z tego wynika?
Jeszcze kwestia samego oprogramowania, powracajaca jak bumerang co jakis
czas na liste. Ze uzywamy dupnego oprogramowania, ze inn jest najlepszy
itd. Najwieksi operatorzy na swiecie uzywaja highwind, to znaczy ze
wiedza co robia (chyba?) i nie widze wiekszego sensu polemizowac na ten
temat.

Pozdrawiam
Wojtek Malek