Re: Modem - Lepiej 33,6 niz 56

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_pds.net.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 14:07:26 MET DST

zasadka <zasada_at_phys.uni.torun.pl> wrote in message

> Aby zwiekszyc przepustowosc polaczenia do i-netu zamienilem swoj stary
> Zoltrix 33.6k VSP Rockwell na nowiutki PCI Phantom 56k i co?
> 2. Czy to wina mojego procka (P100) - w opisie do modemu stoi, ze trzeba
> miec co najmniej P166MMX. Do czego? - pytam. Czemu stary modem nie
> potrzebowal lepszego procka?

Dokladnie to. Phantom to modem nie posiadajacy wlasnego chipa
odpowiadajacego za kompresje/dekompresje danych i tym musi sie zajac
procesor. Twoj poprzedni modem byl w pelni "sprawny" i nie wykorzystywal
CPU do obslugi polaczenia.

--
Bye,
* Maciek Dobrzanski * macko_at_pds.net.pl * http://macko.pds.net.pl/