Re: Ostrzezenie

Autor: Judyta March (march_at_no-spam.migrena.eu.org)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 09:40:05 MET

> Wiesz, to juz nawet nie jest smieszne, tylko zalosne.

Zalosne? Zalosne jest raczej dziennikarstwo, ktore aby wystukac
literowke podbiera cudze sady, zdanie, pomysly... Abstrahujac juz czy
jest to w swietle prawa autorskiego zgodne czy nie, dobitnie swiadczy o
mozliwosciach i kulturze osobistej takich 'dziennikarzy'.

> Wiesz po co
> sa miedzy innymi gazety? By przedstawiac punkt widzenia, rozne
> punkty widzenia na rozne tematy.

No prosze a ja sadzilam, ze gazety sa po to by przekazywac fakty w miare
obiektywnie... A punkt widzenia moze przekazywac nie gazeta ale
konkretny publicysta. O ile taki punkt widzenia samodzielnie byl w
stanie sobie wyrobic...

> wiesz, dziennik to nie praca naukowa, nie wszystko musi byc
> porzadnie.

Hahaha... gdzie sie takiego dziennikarstwa nauczyles?

Zgodze sie z J.Zielinskim - wystarczylo napisac maila. A tak swoja droga
dodatek komputerowy "GW" zaczyna sprawaic wrazenie robionego na sile,
stad pewnie takie 'publikacje'.

JM