Re: O wyzszosci cisco cache engine'a nad squidem (ujecie turystyczne)

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Sat 27 Feb 1999 - 22:19:49 MET

Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl) wrote:

[...]
> takie rzeczy szkodzisz nam, uzytkownikom sieci Cyfronetu, w dyskusjach z
> rzeczonym Cyfronetem na temat rzeczonego cache'a. Jezeli bowiem ktos z
> Cyfronetu przeczyta na polipie np. moje czy Szymona wypowiedzi wskazujace

[...]
> konkretne argumenty, ktore (mam nadzieje) moga jakos wplynac na Cyfronet i
> naklonic go do zrobienia czegos z tym klopotem. Ale jezeli obok tego ten
> sam ktos przeczyta twoja wypowiedz, to stwierdzi, ze przy takich
> argumentach to z wypowiedziami nt. cache'a nie warto dyskutowac, tylko
> robic swoje (tzn. stawiac przymusowe i zle dzialajace cache ;->). Wrzuci
> wszystko do jednego worka.

Naiwnosc nie zna granic?
A dlaczego po prostu nie przestaniecie im placic? No chyba ze macie siec z
Cyfronetu za darmo ;)

> W kazdym razie ja sie zdecydowanie od wypowiedzi p. Artura Grzymaly
> ODCINAM i prosze wszystkich (w tym zwlaszcza Cyfronet) o kontynuowanie
> RZECZOWEJ dyskusji na temat cache'a.

A ja bym sie nie odcinal. Wlasciwie o czym tu mozna rzeczowo rozmawiac?
Jak bedziesz np. kupowal chleb, a w sklepie powiedza ci ze chleba to oni
nie sprzedaja, ale za to kazdy _musi_ kupic zielone gruszki, to tez
bedziesz z nimi rzeczowo dyskutowal?
Jesli Cyfronet przestal sprzedawac dostep do _sieci_, a zamiast tego
udostepnia cache, to kupuj tam, gdzie maja do sprzedania "siec"

Pozdrawiam
D.M.

ps. Cos z filmu (bynajmniej polskiego)

* Co daja
- nie wiem
***
[daja buty]
* Poprosze osemke
- mamy tylko nr 6
* to dwie pary poprosze
- ale sprzedajemy tylko po jednej

---
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
http://www.atcom.net.pl  mailto:info_at_atcom.net.pl
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/
Bezplatne ogloszenia http://www.atcom.net.pl/ogloszenia/
USENET news.atcom.net.pl