Re: Dlaczego tak wolno?

Autor: Łukasz Kalita (Kalita_at_iq.pl)
Data: Sat 27 Feb 1999 - 17:35:32 MET

In article <36D7BC11.FD98CF2A_at_waw.pdi.net>, mrok_at_waw.pdi.net says...
> ehlo

> A ja uwazam, ze to po prostu cholernie kosztowne, nawet dla TPSA. Skoro
> lacze 64k/64k kosztuje $2k, to ile moze kosztowac 45mbps (biorac
> oczywiscie pod uwage, ze to zupelnie nie idzie liniowo)? Mysle, ze
> $200k/miesiac jest zupelnie realne...

tyle to kosztuje lacze satelitarne... a TPSA ma lacze kablowe
(swiatlowodowe pewnie) i sadze, ze koszt tego niewatpliwie jset wysoki,
ale nie podejrzewam, ze "nie do przejscia" dla TPSA...
zreszta podobno polaczenia z numerem 0202122 przynosza tpsa 1% calych
przychodow... Jesli NASK ma 155mbitow i ma bez watpienia mniej klientow
niz polpak to dlaczego w polpaku wyjscie na swiat obecnie jest 10 razy
mniejsze?