Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 27 Feb 1999 - 12:39:08 MET

 J> On 26 Feb 1999 14:19:55 +0100, Jan Rychter wrote:
 Jarek> Wiesz, poczulem sie przez ciebie obrazony. Jezeli tobie ktos by
 Jarek> zafundowal przymusowy i do tego zle dzialajacy cache, ktory nie
 Jarek> pozwala ci normalnie sciagac plikow ze swiata, jak to ostatnio
 Jarek> zrobil Cyfronet, to ciekawe co bys mowil... :-(((

 J> A potrafisz podac choc jeden ktory dziala dobrze ? Bo to moze byc
 J> jak z komunizmem - piekny system, ale Kuba juz dlugo nie pociagnie
 J> :-)

Podawałem kilkakrotnie w tej dyskusji: squid. Zachowuje się w/g mnie jak
najbardziej poprawnie, tzn. nie mogłem wychwycić żadnego problemu
używając go. A używam go bardzo dużo.

--J.