Re: Ciekawsze... Cyfronet (bylo: Re: Pseudo-cache NASKu)

Autor: Dawid Kuroczko (dk_at_PLEASE--REMOVE--THIS.ssw.krakow.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 10:54:50 MET

Fri, 26 Feb 1999 01:17:31 GMT; Maciek Dobrzanski pisze:
> Z dniem dzisiejszym Cyfronet zablokowal mozliwosc sciagania wgetem stron z
> poza Polski:

> surf:~> wget -t0 http://www.cnn.com/
> --02:09:28-- http://www.cnn.com:80/
> => `index.html.1'
> Connecting to www.cnn.com:80... connected!
> HTTP request sent, fetching headers...
> Read error (Connection reset by peer) in headers.
> Retrying.
[...]

Jesteś pewien, że to CYFRONET? Niektóre serwisy WWW specjalnie nie
zezwalają na ściąganie ich stron pewnymi User-Agentami, gdyż nie
chcą, by ich strony były gdzieś mirrorowane/etc. Z takim czymś
spotkałem się raz, ale wtedy zamiast ściąganego dokumentu dostałem
dokument informujący, że wget i inne ściągarki nie zostaną wpuszczone.

Istnieje więc możliwość, że CNN zablokował dostęp, ale zamiast
informować o tym, zwyczajnie zrywa połączenie...

   Pozdrawiam,
      Dawid Kuroczko

--