Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 22:20:29 MET

Dnia 26 Feb 99 o godz. 21:58, Szymon Sokol napisal(a):

> : * nowa wersja oprogramowania nie przepuszcza żądan z wget'a, chyba ze
> : dolozy sie dodatkowy naglowek np. "Pragma: no-cache" (albo zmieni pole "User-
> : Agent:", jak to ktos tu demonstrowal ;-))
> No, szczerze mówiąc, nie wiem, po kiego diabła. Bo to jest ewidentnie
> kwestia celowej konfiguracji.
Moze nie mogac sobie poradzic z wysylaniem niekompletnego pliku przez cache w
razie urwania transmisji, zdecydowano sie wymusic na uzytkownikach wgeta
omijanie keszowania, zakladajac, ze jak ktos zapuszcza wgeta, to znaczy, ze
usiluje sciagnac cos, z czego sciagnieciem sa klopoty i polaczenie moze sie
zrywac?
Ale dlaczego to ja mam spekulowac, a nikt z Cyfronetu nie odpowie na to
wprost?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl