Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Wojciech Palacz (wojtek_at_virgo.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 15:03:08 MET

Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL) wrote:

> Autoryzacje przez nazwę komputera. Rozwiązywalną w revDNSie.
> Różnica niby żadna ale istotna (np. zmienająć ISP
> musiałem przefixowywać wszystkie wykupione bazy. Przy autoryzwacji przez
> DNS nie byłoby takiej potrzeby).

Aha, fakt. No coz, sam sie zastrzeglem ze zbyt mocno nad tym nie
myslalem...

Z tym, ze jesli chodzi o wspolprace z w3cache, sytuacja w obu
przypadkach jest taka sama. Niewazne, czy abonament wykupiono
na 149.156.65.* czy na *.ii.uj.edu.pl, skoro polaczenie do serwera
bazy danych przyjdzie i tak z 149.156.9.243 == w3c243.cyf-kr.edu.pl.

Wojciech Palacz
wojtek_at_virgo.ii.uj.edu.pl