Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 14:19:55 MET

 Jarek> Dnia 26 Feb 99 o godz. 13:44, Jan Rychter napisal(a):
> [...]
 Jarek> Wiesz, poczulem sie przez ciebie obrazony. Jezeli tobie ktos by
 Jarek> zafundowal przymusowy i do tego zle dzialajacy cache, ktory nie
 Jarek> pozwala ci normalnie sciagac plikow ze swiata, jak to ostatnio
 Jarek> zrobil Cyfronet, to ciekawe co bys mowil... :-(((

Mówiłbym, że "przymusowy w3cache który mi zrobił Cyfronet" działa źle.

Nie mówiłbym, że w3cache jest do niczego, że nie ma działających
implementacji, że to bezużyteczna usługa i że nie warto go używać bo nic
nie daje a tylko działa źle.

pozdrawiam,
--J.