Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 14:17:44 MET

On 26 Feb 99 13:03:18 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
[...]
: Jezeli tobie ktos by zafundowal przymusowy i do tego zle dzialajacy cache,
: ktory nie pozwala ci normalnie sciagac plikow ze swiata, jak to ostatnio
: zrobil Cyfronet, to ciekawe co bys mowil... :-(((

nie mam zadnego zdania, nie znam sie na tym,
ale akurat mi sie nudzi wiec sie dopisalem;
jak bede mial zdanie, to tez sie dopisze

O!

robert
ps. przepraszam, ale &^&*$%**!

--