Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Marek Moskal (look_at_my.signature)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 18:46:01 MET

Wojtek Sylwestrzak napisal(a) dnia [25/02/1999]:

[...o CE...]
>wprowadza wccp 2.0 zamiast 1.0, inny hardware etc.

Nowy hardware -> pewnie szybciej.
Nowy software -> lepiej (miejmy nadzieję).

>wycofuje w tym sensie, ze CE gadajace wccp 2.0 wymaga tez,
>zeby router gadal wccp 2.0 i odwrotnie. protokoly nie sa kompatybilne
>'w dol' (ani 'w gore').

Hmmm, router korzystający z RIP nie potrafi się dogadac z routerem
korzystającym z RIPv2. Widzisz w tym problem ? ja nie - korzystając z
doświadczeń przy poprzedniej implementacji zbudowano nową wersję która
powinna działać lepiej.

>czyli sie cisco sie wycofuje ze starego rozwiazania zastepujac je nowym.

Nie do końca się zgodzę z tym wnioskiem...

--
					(moskit_at_irc.pl)