Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 15:46:32 MET

Dnia 25 Feb 99 o godz. 13:11, Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl napisal(a):

> Dziwne ze bylo to po paru dniach uzywania cache.
Tylko, ze przez te pare dni ja prawie nie korzystalem z WWW, a jezeli juz, to
ze stron polskich. Natomiast analogiczny problem sciagania urwanego
pliku pojawil sie koledze w czwartek 18 bm. czyli chyba dokladnie wtedy kiedy
cache zaczal dzialac - tylko wtedy nie mialem pojecia, czym to moze byc
spowodowane - podejrzewalem blad konfiguracji oryginalnego serwera WWW, z
ktorego byl sciagany plik. Zreszta takie bylo tez moje pierwsze podejrzenie w
"moim" przypadku, i juz mialem nawet pisac do administratora tamtego serwera,
ale zwrocilem uwage na dziwnie duza szybkosc sciagania pliku przy kolejnych
probach, co (plus wlasnie toczaca sie dyskusja na polipie o "transparentnym"
cache) naprowadzilo mnie na wlasciwy trop...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl