Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 12:48:39 MET

rafal wiosna <raf_at_mielonka.polbox.pl> writes:

> To JEST dobre rozwiązanie, ale nie w sieci szkieletowej tylko
> firmowej.

Zgadzam sie. Tzn. pod warunkiem dobrej implementacji, ktora jak widze
tez szwankuje.

W sieci szkieletowej to prowajder ma psi obowiazek kierowac moje
pakiety tam, gdzie JA chce, a nie wtykac po drodze urzadzenie, ktore
je "psuje".

Czy umowy Cyfronetu z klientami dopuszczaja taka inegerencje w ich
ruch? Smiem watpic.

  MJ