Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 09:30:32 MET

Marek Moskal wrote:

> Obecnie 1.7, czyli po Linuxowemu tak mniej więcej 0.97pre1. Niedługo ma
> ponoć wyjść wersja 2.0 z poprawionymi wszystkimi błędami. Zgadzam się z
> tobą że to się jeszcze niespecjalnie nadaje do publicznych testów :(
>
> --
> (moskit_at_irc.pl)

tak, chodzilo mi o 1.x w odroznieniu od 2.x.
na razie 2.0 sie opoznia. prawde mowiac 2.0 ma miec nie
"poprawione bledy", bo to w zasadzie nowa implementacja, inny
(niekompatybilny z poprzednim) protokol etc. wiec pewnie beda
nowe, inne bledy.
w kazdym razie od dawna wiadomo, ze 1.x to chlam i nawet nie warto
probowac.

--w