Re: [Fwd: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu]

Autor: Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl
Data: Thu 25 Feb 1999 - 11:59:35 MET

Czytam polipa przez liste i nie dostalem tego listu.

> jedno i drugie, tzn. wccp 1.0 jest protokolem wadliwym,
> ktory nie pozwala na wiele rzeczy (chocby ominiecie CE w przypadku
> niektorych awarii). wccp 1.0 to jest protokol prywatny i jedynie
> netapp i inktomi kupily na niego licencje od cisco, ale nie maja
> zamiaru go implementowac. zreszta samo cisco oglosilo wersje 2.0,
> ktora jest juz licencjonowana publicznie. IOS 12 nie umie juz wccp 1.0,
> tylko 2.0. co do oprogramowania samego CE, to ma niewlasciwie
> zaimplementowany tzw. object replacement oraz procedury odswiezania
> obiektow, w szczegolnosci nie jest zgodny z http/1.1

  Wedlug naszych informacji jest zgodny z HTTP 1.1 RFC 2068

> zreszta nie oszukujmy sie, to jest produkt w wersji probnej.

  Istnieje na rynku 1.5 roku.

> hm, w cernie sa jacys specjalisci od w3cache ? :-)

  No wiesz, chyba stworzyli to cale WWW :-)

W innym liscie, (ktorego tez nie dostalem) piszesz, ze Cisco wycofuje
sie z tego produktu. Oczywiscie przed zakupem zadalismy takie pytanie
i otrzymalismy odpowiedz, ze produkt bedzie rozwijany.

Jurek