Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 23:51:44 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> O Expires pisze w poprzednim moim liscie - jest to wg mnie pole bez sensu,
> bo wymaga ode mnie zebym byl jasnowidzem ;-) A co do Last-Modified, toz
> wlasnie powyzej uzasadniam, ze nie da sie tego sprawdzac na
> oryginalnym serwerze przy kazdym odwolaniu, bo wtedy praktycznie zaden
> zysk z proxy.

a o polu If-Modified-Since dyrektywy GET nie slyszales ?
Fakt, nie bylo tego w HTTP/0.9 ale w 1.0 juz jest
i praktycznie wszystkie przegladarki od lat tego uzywaja.

> O tym wiem. I jakos nie zawsze to skutkuje... :-(
> A w IE chyba w ogole tego nie ma. Wlasnie teraz siedze w miejscu gdzie
> jest (niestety) IE, i wlasnie polaczony przez proxy, i wlasnie mi urwalo
> kawalek rysunku przy sciaganiu. Nawet podajac bezposrednio urla do samego
> rysunku i reloadujac go na rozne sposoby nie jestem w stanie wyswietlic go
> w calosci... :-(

Microsoft w ogole nie jest "Internet compliant", moze IE byl
projektowany
dla MSN ? a serio, to sam wiesz, ze MS polowe protokolow implementuje
"po swojemu" i nic dziwnego, ze sa z tym potem klopoty.

--w