Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 20:22:34 MET

Marcin Rutkowski wrote:

> Jak kozystam z proxy to na ogol nie widze jakiejkolwiek roznicy
> w predkosci.

korzystajac z proxy przede wszystkim w mniejszym stopniu obciazasz
lacza, z ktorych korzystaja takze inni. To, ze przy okazji moze okazac
sie szybciej to efekt uboczny.

> Nie rozumiem dlaczego mam uzywac czegos co nie dziala albo

dlatego, ze jest tanie.

> dziala zle - i w dodatku ma byc obowiazkowe (???) - na to nie

Internet dziala zle, ale nie jest obowiazkowy, podobnie jak proxy.

nie chcesz uzywac proxy, to Ci zaloza transparent caching
(chyba, ze placisz za swoje prywatne lacze miedzynarodowe,
 wtedy mozesz go uzywac jak chcesz)

--w