Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Marcin Rutkowski (marcinru_at_mail.onet.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 18:04:29 MET

korzystanie
sadzicie?
>Jakieś bliższe uzasadnienie ?
Jak kozystam z proxy to na ogol nie widze jakiejkolwiek roznicy
w predkosci. Z tego wynika, ze nie ma sensu korzystanie z proxy
o ile nie jest on bardzo "blisko" mojego komputera. Dla polskich
zasobow korzystanie z proxy raczej mija sie z celem ;-(
Czasami wlaczam polaczenie via proxy gdy siegam po cos co jest
poza Polska - niestety przypadki wyraznej poprawy szybkosci
dostepu do zasobow naleza do nielicznych wyjatkow !!!
Kilkakrotnie "udalo" mi sie z uzyciem proxy sciagnac pliki,
ktore okazaly sie uszkodzone (brakowalo konca albo ogolna
sieczka) - proby "reload" nie daja w takich przypadkach nic
(pewnie dlatego, ze serwer proxy ponownie podsyla mi
spier#$%#$%@ kopie pliku) - musialem wylaczyc proxy i wtedy
poszlo.
Przy polaczeniach z uzyciem proxy dosc czesto pojawiaja sie
komunikaty, ze costam nie moze byc sciagniete "with this cache",
itp.

Nie rozumiem dlaczego mam uzywac czegos co nie dziala albo
dziala zle - i w dodatku ma byc obowiazkowe (???) - na to nie
dam sie namowic. Moze jak mi ktos kiedys udowodni (w praktyce),
ze proxy pomaga to wtedy wlacze na stale - tymczasem ograniczam
sie do prob i czekam.

P.S. Dla swietago spokuoju ograniczam sie ostatnio glownie do
przegladania zasobow polskich serwerow (to jest bajlepsze
lekarstwo na skolatane nerwy) a jak musze cos sciagnac (glownie
sterowniki) z daleka to "daje na Msze". ;-)

--
Marcin Rutkowski
MAIL: marcinru_at_vc.pl
<8D71B94A4moskit_at_news.alt.net>...