Re: Kto ma prywatny CA w Polsce ?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 22:50:22 MET

Dnia 5 Feb 99 o godz. 20:11, Wojciech Apel napisal(a):

> A tak swoja droga, ciekawe ile osob tworzac funkcje ROK_PRZESTEPNY (rok)
> zaimplementowalo fakt, ze ro 2000 jest przestepny mimo, ze jest podzielny
> przez 100 ? Problem w tym, ze jest tez podzielny przez 400 a o tym to juz

Musze sie tu pochwalic :-). Na kazdym roku, na ktorym mam zajecia z
programowania, robie ze studentami m.in. taki temat jak obliczanie liczby
dni pomiedzy dwoma datami.
I zawsze definiuje im funkcje przestepny nastepujaco:

przestepny:=((rok mod 4=0) and (rok mod 100<>0)) or (rok mod 400=0)

Moze dlatego ze moje wiadomosci na temat lat przestepnych czerpalem z
podrecznika astronomii a nie programowania :-)))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl