Re: Wyniki wspolpracy z Thawte

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 22:35:18 MET

> A to ciekawe, bo 2 dni temu też było.
>
> Piotr
Pisalem do nich kilka dni temu, gdy jeszcze pisali ze 01.01.2000
certyfikaty VeriSign beda niewazne.

Ale jak mowisz ,ze dzisiaj to jest codziennie to pozostaje mi jedynie
dodac w witrynach sklepow internetowych :
JUTRO TANIEJ ;-)
Niemniej wspolpraca z Thawte rozwija sie ciekawie.
Dzisiaj mi napisali, ze certyfikacja CA jest ciekawa propozycja i chyba
im nie przyszlo to do glowy, ze wypadaloby sie samemu scertyfikowac
w ramach cross-authorization.

To co mozna w osobistej rozmowie zalatwic przez dzien to przez internet
juz w ciagu miesiaca.
Zatem badz cierpliwy.
Zaproponuje Thawte cross-the-sea-certification przez Department of
Commerce w stanach.
Thawte mi pisze ze umieszczenie ich root certyfikatow w przegladarkach
stanowi najlepsza rekomendacja i tutaj sie zgadzam.

Dlatego tez musze sie zapytac NN i M$ ile kosztuje umieszczenie
certyfikatu w wersji dystrybucyjnej NN i MSIE, a gdyby koszty byly duze
to pozostaje rolowanie.
Jacek