Re: Jeszcze o amatorskich sieciach internetowych

Autor: Jakub Furkal (JFURKAL_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 23:40:34 MET

Wojciech Apel wrote:

Jeśli chodzi też o planowane sieci, to co innego. Myślę, że w przeciągu dwóch
miesięcy powstanie nowa sieć w Gdyni Redłowie.

> 1) Nazwa sieci albo instalacji o ile jakąś bajeczną nazwę dla Waszej
> inicjatywy macie.

Na razie to są przygotowania, także żadnej konkretnej nazwy nie ma.

> 3) Zasieg sieci czyli jakie budynku obejmuje. Chodzi mi o adrest

Mogę podać, że będzi eobejmować coś ok. 4-5 klatek (w każdej jest po 20
mieszkań).

> 4) Krótki opis techniczny instalacji czyli ....
> - ile komputerów

ok. 25

> - jak połączone

przez karty sieciowe do serwera

> - sposób prowadzenia kabli

Jako, że jest to dość długi budynek, w poziomie poprowadzone będą
najprawdopodobniej dachem, natomiast w pionie będą spuszczone szybami od CATV i
telefonu.

> - serwery w sieci o ile takowe sa

Właśnie będzie jeden, Pentium 333MHz na Linuxie.

> - sposób wpięcia do Internetu, łącze, modemy, jako operator

Przez Polpak-T (256 kbps); do siedziby TPSA (ok. 500m) i stąd światłowodem do
routera brzegowego w Gdańsku.

--
Pozdrawia...   >>>  "Nic, co jest warte posiadania  <<<
Jakub Furkal   >>>   nie da się zdobyć bez ryzyka"  <<<