Jeszcze o amatorskich sieciach internetowych

Autor: Wojciech Apel (wojtek_at_pik-net.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 18:29:43 MET

Dziekuje za odzew tym, ktorzy juz cos do mnie o swoich instalacjach
napisali. W dalszym ciagu oczekuje informacji o zrealizowanych lub
planowanych sieciach osiedlowych lub blokowych.

Wszystko co napiszecie ma sluzyc wymianie wiadomosci i zacheceniu kolejnych
do zrezygnowania z 0.202122 i uruchomieniu wlasnego, tanszego i
wygodniejszego lacza stalego. Zebrany material bedzie opublikowany na naszym
blokowym serwerze WWW.

Oto lista juz zgloszonych instalacji:

Gliwice, SikornikNet - Kokoszki 6, Zimorodka 8, 10, Mewy 16, 18, 20 (jak
miło mieć 128kb/s)
Gliwice, Sikornik 2 - Perkoza, Czajki - chyba ze 20 PeCetow + Novell ale
(szok !) bez internetu
Gliwice, SilviaNet - czyli Sylwia robi pirackie wpięcie do firmy na Starym
Mieście w Gliwicach
Gliwice, Kopernik 1 - 12 PeCetów, serwer, Michał opisz mimo, że druty
pozwalają tylko na 57kb/s !
Gliwice, Kopernik 2 (trwa zestawianie łącza, czyżby pierwszy ADSL ?)
Gliwice, Pszczyńska 12a i 12b - Grzechu - napisz coś o Was !
Gliwice, Aleja majowa ..... Michał, Grzechu - opiszcie to !
Gliwice, Kochanowskiego 42 - Chlipek: wiem, że macie co najmniej 3 PeCety
Katowice-Ligota, ... wiem, ze jest
Rybnik .... wiem ze jest
Rybnik .... (Jurek - gdzie jesteś ?)
Osiedlowa Siec "Wieczysta Net" - Grzegorz - dzieki za info
Gdansku, Nowy Port - Sławek, brakuje mi adresu !

Nie wierze, zeby wiekszosz tego typu inicjatyw pracowala w Gliwicach wiec
prosze, odezwijcie sie.

Wojtek

PS Jezeli jeszcze ktos chce do mnie napisac to podam w jakim formacie
zbieram informacje.

1) Nazwa sieci albo instalacji o ile jakąś bajeczną nazwę dla Waszej
inicjatywy macie.

2) Osoby jakie sie tym bawia, są przypięte o ile chca sie ujawnic to niech
podadzą ksywy, emaile, ICQ, wiek, i co tam jeszcze chcą.Warto
napisac tez kto z calej tej bandy jest sieciowym guru, inicjatorem, szefem
lub administratorem.

3) Zasieg sieci czyli jakie budynku obejmuje. Chodzi mi o adrest

4) Krótki opis techniczny instalacji czyli ....
- ile komputerów
- jak połączone
- sposób prowadzenia kabli
- serwery w sieci o ile takowe sa
- sposób wpięcia do Internetu, łącze, modemy, jako operator

5) Adres WWW o ile jest jakieś WWW o tem przedsięwzięciu.