Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 11:53:29 MET

> Ale często wyciągałeś ten argument. Np. w stosunku do SSL.
Tak, bo brakuje mi ciaglosci ogolnych warunkow handlowych na transakcje
internetowe. Faktycznie informacje ze nalezy uzywac SSL do przyjmowania
platnosci kartami kredytowymi otrzymuje jedynie klient.
Czesto bywa tak, ze sklep przyjmuje informacje o karcie zwykla droga, bz
jakiegokolwiek zabezpieczenia. Polcard ma swoje wymogi, Pekao swoje.
A klient placacy karta chce te minimum gwarancji bezpieczenstwa.
Dlatego te zapytania ida ode mnie jako klienta rowniez.

> Dla formalnosci: KAŻDY sklep. (wedle moich informacji -- moze sie cos
> zmienilo).
To ja juz nic nie rozumiem.
W Macro place gotowka nie karta a sprawdzaja mnie jedynie na bramce
wejsciowej.
Tam gdzie place gotowka to chyba nie ma zadnego prawa do legitymowania
klientow .

> Kazdy "może prosic" (w sensie: żądać okazania dokumentu). Nie każdy
> sklep tak robi (prozaiczna rzecz: czas)
???
Jacek