Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 09:49:15 MET

Andrzej Bort wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^
> Gdybym to częściej widział takowe sformułowania...
Nie pracuje w banku. SSL pojawil sie w jako oferta firm w stanach, tak
jak SET jest oferta Vizy.
Chyba nie ma takiego wymogu aby ustawa miala pisac o SETie.

> Acha. Musisz się wylegitymować (np. w Makro). A potem, w razie
> wątpliwości, postępują wg regulaminu Polcardu i legitymują jeszcze raz?
> Podoba mi się :-)
Rodzielnosc zdarzen.
Informacja o Macro sluzyla jedynie dla wskazania, ze sklep jest
uprawniony do legitymowania klientow.

A inna firma/sklep przyjmujaca platnosci kartami kredytowymi, w razie
watpliwosci, moze prosic o okazanie dokumentu tozsamosci.
Jest to chyba naturalne gdy np. podpis na karcie i fakturze sie istotnie
roznia. 3 wzor podpisu jest w dowodzie osobistym.

Nie , taki maly prywatny bank ;-)
Jacek