Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 18:58:39 MET

> A *kogo* identyfikuje certyfikat *serwera* ???
Jak slusznie zauwazyles niewazny certyfikat nie stanowi identyfikacji
serwera, zatem transakcja is invalid.

> Ja nie pisalem, ze *ty placac* pokazujesz niewazny dowod tozsamosci, tylko
> ze *osoba ktorej placisz* pokazuje taki dowod!

Wydaje mi sie ze taka sytuacja jest codziennoscia na poczcie, w banku.
Dowod zazwyczaj nie ma waznosci czasowej, ale okazujac paszport urzednik
dokladnie sprawdzal date jego waznosci .
Gdy platnikiem jest poczta, bank, to okazujac niewazny dokument
tozsamosci nie otrzymujesz wyplat swiadczenia.

> Czy to uniewaznia transakcje?
Pozostaje mi podtrzymanie tego pytania i oczekiwanie na zyczliwa
odpowiedz bankowca.