Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: isz_at_NOSPAM.teleadreson.com.pl
Data: Tue 02 Feb 1999 - 12:18:18 MET

In pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

(...)
: Co prawnie oznacza, gdy firma uzywa niewaznego certyfikatu (expired 27
: July 1998) do obslugi bezpiecznych transakcji internetowych.
: Co to oznacza gdy niewaznych certyfikatow uzywa sama Thawte jako CA z
: udzialem 20-30% w rynku certyfikatow ?

Oznacza to, że pewnie prawie wszyscy mają Cię już w killfile ...
Zanim ja też to zrobię, to _poproszę_ Cię (a co mi tam!) abyś przestał
wypisywać te bzdury i może zaczął czytać co piszą inni a także dokładnie
przeczytał główną stronę Thawte, na pewno znajdziesz tam odpowiedni link.
Jakbyś nie wiedział w jakiej wersji używasz przeglądarki WWW to podpowiem: