Re: Offtopic - wyjasnianie nieporozumien

Autor: Nina Liedtke (nina_at_spamy.won.pirx.itp.net.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 11:22:14 MET

On Mon, 01 Feb 1999 23:23:37 GMT, Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>
wrote in article <36B64581.B4A67AF3_at_winter.info.pl>:

> A o co tak dokladnie masz w tym wypadku pretensje? (Bo do kogo to juz
> wiem)

        Obawiam się, że pretensje dotyczą faktu, iż zmieniłam pole 'From' z
friko.onet na pirx. Tym samym wypadłam Maciasowi ze zbiorczego
kill-file'a, mającego wszak postać:
> kill na: friko, kki, free.polbox

        BTW zajrzałam na tę jego stronę z 'dobrymi bookmarkami'

> Maciej "MACiAS" Pilichowski http://www.torun.pdi.net/~macias/
> nowe klamoty na stronie: dobre bookmarki

... i wykonałam totalny ROTFL. Adresizm Maciasa przestaje obowiązywać,
kiedy chodzi o strony z crackami i strony hackerskie. BTW - w tym samym
dziale (misc), co link Mafii Praskiej znajduje się link do strony
jakiegoś 'Qrczaka' - niestety, link ów nie działa, więc nie wiem, czy
chodzi o _tego_ Marcina 'Qrczaka' Kowalczyka... Natomiast co do PSO i
www.usenet.pl nie ma wątpliwości - Macias ocenia je jako równie
użyteczne, co strona Mafii Praskiej. ROTFL.

> Jaroslaw Zielinski
Pozdrawiam ;)
Nina

--