Re: autoryzacje CC w internecie (moim zdaniem)

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 18:00:22 MET

> Poniewaz:
>
> 1) transakcje Internet Billing Company sa on-line, a Polcardu nie.
> 2) Ibill udostepnia cos co oni nazywaja "turnkey e-commerce solution",
Visa ma na to inna nazwe, ale wiadomo o co chodzi.

> Na chwile obecna najlepszym dla mnie (i pewnie rowniez dla innych
> dzialajacych na podobnej zasadzie) rozwiazaniem jest nawiazanie
> wspolpracy z jakims bankiem (amerykanskim?), ktory umozliwia
> zalozenie merchant account. Wtedy prowizja Ibill (czy innej firmy
> platniczej) jest juz znacznie mniejsza. Warunek jednak, aby takie
> merchant account bylo "kompatybilne" systemem Ibill.
Czy jestes zainteresowany zejsciem z prowizja z tych 15% do 5% ?
Przelicz to na obrot i moge ci przygotowac oferte.
Juz na dniach bedzie taka oferta dostepna w Polsce.
Niemniej procedura autoryzacji kontrahentow zaczyna sie od maszynki,
POSa a potem e-commerce.

> Czy ktos moze ma jakiekolwiek doswiadczenie w sprawie zakladania
> merchant accounts "kompatybilnych" z Ibill czy podobna firma?
>
> Szymon Grabowski
Nie mam potrzeby zakladania w swoim imieniu, ale dysponuje szeroka
oferta bankow. Czy kompatybilne z Ibill to nie wiem.
Ale znajomy jest prezesem spolki maklerskiej w Wiedniu i z dziada
pradziada maja duze banki w Stanach i Londynie. Moze ich zainteresuje
obsluga tych transakcji.

Napisz jakie masz oczekiwania odnosnie prowizji, rozliczania,
ksiegowania, procedur reklamacyjnych i innych wymagan.

Jacek