Re: autoryzacje CC w internecie (moim zdaniem)

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_gg.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 17:12:55 MET

Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote in message
>Masz racje, ale czemu wolisz placic 15% zamiast 5%.

Poniewaz:

1) transakcje Internet Billing Company sa on-line, a Polcardu nie.
2) Ibill udostepnia cos co oni nazywaja "turnkey e-commerce solution",
czyli calkowicie zautomatyzowany system platniczy, ktory pozwala mi
w ogole zapomniec o sprawach zwiazanych z platnosciami (no, moze
nie do konca :o)

Na chwile obecna najlepszym dla mnie (i pewnie rowniez dla innych
dzialajacych na podobnej zasadzie) rozwiazaniem jest nawiazanie
wspolpracy z jakims bankiem (amerykanskim?), ktory umozliwia
zalozenie merchant account. Wtedy prowizja Ibill (czy innej firmy
platniczej) jest juz znacznie mniejsza. Warunek jednak, aby takie
merchant account bylo "kompatybilne" systemem Ibill.

Czy ktos moze ma jakiekolwiek doswiadczenie w sprawie zakladania
merchant accounts "kompatybilnych" z Ibill czy podobna firma?

Szymon Grabowski
Get Response! <http://www.GetResponse.com>
ph.: +48 58 663-93-48, +48 501-069-841, +48 602-817-045

Smart Responder is an advanced autoresponder that follows up with your
potential customers, saving you time & money and increasing your sales!
Get yours for FREE at: <http://www.GetResponse.com>