Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 19:34:05 MET

Expert (pożal się Boże) pisze:
> [...]

Mam dziś dobry dzień, to Ci to wytłumaczę popularnie. Jak wy­
syłasz list pocztą i ta poczta coś brzydkiego doklei, to możesz
się kłócić. Jak wsadzisz ten list do mojej kieszeni z nadzieją,
że oddam go adresatowi, to ja se mogę z tym listem zrobić co-mi-
się-żywnie-podoba, w szczególności napisać na nim "Gópi darju­
sjack" albo wsadzić do niego reklamę. A skoro list z dejanews na
dejanews wysyłasz przez polbox, to właśnie tak, jakbyś go wsadził
do czyjejś kieszeni.

Mumin

--
 *****************</body> Kilroy was here </html>***************** 1