Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 22:45:18 MET
Expert <expert_at_friko.onet.pl> writes:
> Przeciez napisalem juz, ze zgoda odbiorcy nie oznacza zgody na
> ingerencje w korespondencje na drodze miedzy nadawca a odbiorca.
> Jedynie nadawca moze udzielic takiej zgody, aby do jego listu byly
> doklejane smieci na drodze ku nadawcy.
A to te smiecie doklejaja przy odbiorze, nie przy nadawaniu?
I co, odbiorca w kazdym liscie dostaje "kup margaryne xxx"?
Gdzie tak niby robia? I jaki jest sens czegos takiego?
Bo sens doklejania reklam przy wysylaniu moze byc, gdyz listy trafiaja
do wielu odbiorcow.
-- Krzysztof Halasa Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:19:17 MET DST