Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 18:18:11 MET

On 99.01.29 Expert pressed the following keys:

> Nie ma znaczenia czy sie godzisz czy nie na doklejanie reklamy do
> listow.
> List pochodzi od nadawcy, ktory jako autor i wlasciciel praw autorskich
> do listu, takiej zgody domniemanej, dorozumianej , ani jakiejkolwiek
> innej nie wyraza. Zatem deklejenie reklamy dodatkowo narusza
> integralnosc korespondencji jako dziala autorskiego i dodatkowo narusza
> prawa autorskie.

Podaj mi jedno rozporządzenie w polskim prawie, które przesądza, że e-mail
jest listem. AFAIK takiej równoznaczności nie ma i prędko nie będzie.

Gad

--
----------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Cyber Service>--
--[Life is full of surprises, it advertises nothing.]----[Depeche Mode]--