Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Lukasz Grochal (lgrochal_at_rmf.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 17:12:36 MET

W grupie pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> pisze:
> W stosunkowo latwy sposob mozna wprowadzic zakaz doklejania reklam do
> listow e-mail, analogicznie jak to zostalo wprowadzone za wielka woda.
> I nie ma znaczenia interpretacja, ze doklejenie reklamy nie narusza
> tajemnicy korespondencji. Wystarczy ze narusza integralnosc
> korespondencji

        Geezu kolczasty, już po mnie. Ani chybi pójdę siedzieć. Nie dość,
że mój sendmail bezczelnie dokleja "Received:" i ewentualnie przepisuje
nagłówki, to jeszcze bydlę ma czelność od czasu do czasu przekodować z
8bit na QP i z powrotem...

BP,PPNMSP ;)

--
(-) Lukasz Grochal                                     lgrochal_at_rmf.pl
                                                  (for PGP key visit:)