Re: REQ: lista providerow z laczami z NASK (w wawie)

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 02:36:43 MET

On 28 Jan 1999 12:12:18 GMT, Andrzej Bursztynski wrote:

>Wiesz, postaram Ci się wytłumaczyć na przykładzie: pod koniec
>miesišca policzyliœmy ruch i okazało się że mamy pewien zapas. Zapuœciłem
>ftp całego Suse 5.3 z Niemiec. Po 3 godzinach miałem na dysku 6GB (a mały
>włos byœmy przekroczyli limit 12GB - dobrze że w porę zauważyłem).
>Masz jeszcze jakieœ wnioski na temat zwišzku CIR z GB/miesišc?

Tak. Na podobnym przykladzie - jak sie okazalo ze proba przepchania
2GB przez internet-polpak 1Mb/s powoduje 25% strat strat do
najblizszego routera tpnet, a lacze 1Mb przepuszcza tylko 30KB/s
to musialem obiecac ze wiecej nie bede odcinal firmy w godzinach pracy
:-)

J.

P.S. Czy mi sie wydaje czy Nask'owi skonczylo sie dobre lacze do
Niemiec ? Jeszcze tydzien temu bylo rewelacyjnie, w tym tygodniu jakos
normalnie...