Re: REQ: lista providerow z laczami z NASK (w wawie)

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 28 Jan 1999 - 13:12:18 MET

J.F. wrote:

>A GB/miesiac to tak istotnie rozna jednostka od kb/s ? :-)

Wiesz, postaram Ci się wytłumaczyć na przykładzie: pod koniec
miesiąca policzyliśmy ruch i okazało się że mamy pewien zapas. Zapuściłem
ftp całego Suse 5.3 z Niemiec. Po 3 godzinach miałem na dysku 6GB (a mały
włos byśmy przekroczyli limit 12GB - dobrze że w porę zauważyłem).

Masz jeszcze jakieś wnioski na temat związku CIR z GB/miesiąc?

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-