Re: Protest polskich internautow-4.

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 20:31:16 MET

On Fri, 22 Jan 1999 09:10:29 GMT, "Bartosz Frankowski"
<bjaf_at_bigfootbantispame.com> wrote:

>O ile pamietam to tyo wychodzilo ponad 30 tys. osob. Wynikaloby z
>tego, ze to bylo z liczby ponad 300 tys. osob. Nie mam juz tych
>plikow. Musialbym sie ludzi popytac zeby dokladniej sie dowiedziec.
>
>Teraz zreszta sami bedziemy brali statystyki z serwerow. Wolimy juz
>nie ryzykowac podobnej wpadki.

No, widzę, że Gumisie wam pomagają, więc może rzeczywiście uda wam się
„brać” statystyki. Jakbyście chcieli coś z quake.org.pl (ok. 2000 odwiedzin
dziennie), to mogę udostępnić bez potrzeby „brania”.

Pozdrowienia

Marcin Jagodzinski
(or compatible)