Re: Sprzeciw: CFV1: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 12:10:31 MET

Jaroslaw Zielinski wrote:

>Ta kwestia zostala rozwiazana przez wstepne glosowanie.

Jest mały problem - przynajmniej w moim przypadku. Nigdy nie widziałem
nowego wątku "WSTĘPNE GŁOSOWANIE" czy chociażby coś zbliżonego.

>"Grupa pl.listserv.polip -> wybor nowej nazwy
>glosowanie 20.10.98 - 26.10.98
>
>pl.internet - 4
>pl.internet.dyskusje - 2
>pl.internet.polip - 5
>inna - 0"
>
>Jaroslaw Zielinski
>

>PS. Zostalo ono wlasnie podjete po to, by uniknac dyskusji takiej jak
>ta.

Szkoda tylko że zostało przeprowadzone w ten (tajny?) sposób.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-